Som gammal marknadsförare så

gillar jag innovativa lösningar, produkter och smarta idéer.  och i vintras kom Backyard Babies med sitt bokslut i karriären en bok Them XX (3CD+DVD+Bok) du köper helt enkelt mer än musik. Det är detta vi kommer att se mer av i produkt marknadsföringen att man nischar sig för att bli unika i mediebruset. Har ni inte läst boken The Long Tail av Chris Andersson så gör det han beskriver hur marknaden kommer att se ut i framtiden och speciellt när vi har internet att jobba med som säljkanal. Intressant bok som jag första gången läste 2006. Andersson är också chefredaktör på tidningen WIRED  kanon tidning. Jo vart jag ville komma i detta är att THE ARK har också gjort en nischmarknadsföring och säljer sin senaste skiva i varenda kiosk och då med en tidning. så smart och en annan moms så för upplevelse och musik betalar jag bara 99 sek!!portfolio 003

portfolio 004  Genialt drag av ett fantastiskt band med skön musik. jag är ett BIG fan av deras varumärke.

Trender finns över allt ska bli kul att se var nästa steg blir……..

Leel

Leave a Reply